Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147 - проблем с температурата!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Падането на температурата на мотора заради работата на парното се получава заради точно обратното - добре работещ радиатор на парното.
    Колега просто няма как да ме убедиш,че това е защото всичко е наред.Няма как да е нормално в движение само заради парното температурата на двигателя да пада на 60 градуса.Благодаря на всички за мненията,знам че тук не е сервиз,но не разбирам как част от хората тук го намират за нормално.
    Last edited by Crispersound; d.m.y г., 23:49.
    Alfa Romeo 147 JTDM

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Crispersound Покажи съобщение
      не разбирам как част от хората тук го намират за нормално.



      Не че те го намират за нормално,ами то за алфите това си е нормално Това в кръга на шега разбира се Естествено че не е нормално,имаш проблем.Аз като човек преборил много както дизелови така и бензинови коли с проблеми с парното,90% от случеите е бил виновен термостата.Малко кубарните дизелови двигатели като твоя,отделят много по малко топлина,от 1,8 бензинов примерно.За това първо му е трудно да загрее,второ в големите студове примерно на -50 да не държи 90градуса градско,понеже колата градско е на по ниски обороти следователно двигателя отделя по малкйо топлина.До 80 градуса дизел в най-големия студ е нормално да пада,но при положение че си пуснал парното и въртиш градско.Защото като си пуснал парното голяма част от топлината на двигателя отива за него и това до голяма част го охлажда и го кара да сваля температурата.Но инжинерите са го изчислили така че да не ти духа студено в купето.Почне ли да духа студено в купето в движение,вероятно термостата не затваря хубаво и охлажда малко повече от необходимо двигателя,обаче имаш и насрещен вятър който го охлажда допълнително в движение и резултата е нямане на парно в движение или имане но слабо.На място е възможно в големите студове с парно на макс да не става баня понеже работи на място няма обороти следователно няма и голяма температура на двигателя,но пак трябва да имаш прелично парно.Мисля че термостата ти не затваря до край.Ако имаш кора от долу,закрий от пред рашетката с един картон с тиксо за спреш потока от насрещния вятър и излез да караш на магистрала с пуснато парно на макс.Ако стане баня,начи не затваря до край.От стрелката не се влияй много тя често лъже,там можеш да разбеш точно колко градуса е само с диагностика в движение.
      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

      Comment


      • #18
        Според мен е запушен радиатор на парното
        Alfa 159 2,4 JTDm Q4
        ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
        ex Alfa 156 1,9 JTD
        ex Alfa 75 1,8

        Comment


        • #19
          Аз си оставам със залога за термостата. Ако отваря напълно на 88, то до 80 трябва да е затворен, няма как да падне темп до 60 в движение ако ще и при -20 околна температура.

          Първоначално публикувано от Crispersound Покажи съобщение
          Колега просто няма как да ме убедиш,че това е защото всичко е наред.Няма как да е нормално в движение само заради парното температурата на двигателя да пада на 60 градуса.Благодаря на всички за мненията,знам че тук не е сервиз,но не разбирам как част от хората тук го намират за нормално.
          Колегата има в предвид, че конкретно радиаторчето на парното е ок, не че всичко е наред.


          Comment


          • #20
            Колега най-лесно сложи и пробвай с един кашон отпред пред радиатора и после ровичкай термостата. Някои си правят промивка на системата. Пробвай и това.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Crispersound Покажи съобщение
              Колега просто няма как да ме убедиш,че това е защото всичко е наред.Няма как да е нормално в движение само заради парното температурата на двигателя да пада на 60 градуса.Благодаря на всички за мненията,знам че тук не е сервиз,но не разбирам как част от хората тук го намират за нормално.
              В нищо не искам да те убеждавам, колега. Ако прочетеш внимателно изречението, което съм написал, може би ще разбереш, че единствено разяснявам някои фундаментални физични постановки.

              ---------- Post added at 11:59 ---------- Previous post was at 11:40 ----------

              Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
              Според мен е запушен радиатор на парното
              Ако е запушен радиаторът на парното, няма да имаш парно и температурата на мотора няма да може да се понижава заради работата на парното.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Здравей, аз не съм вещ в ремонтите, но все ми се върти едно в главата а то е: Системата добре ли е объзвъздушена, т.е. с пуснато парно на макс, при смяната на термостата?
                Да не би при смяната, да не е стегнат някой маркуч и да се налапва с въздух, защото това рязко падане на температурата затова ми говори.

                Антифриз губи ли ти се?
                Sport Wagon 2.0TS|LPG

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
                  Здравей, аз не съм вещ в ремонтите, но все ми се върти едно в главата а то е: Системата добре ли е объзвъздушена, т.е. с пуснато парно на макс, при смяната на термостата?
                  Да не би при смяната, да не е стегнат някой маркуч и да се налапва с въздух, защото това рязко падане на температурата затова ми говори.

                  Антифриз губи ли ти се?
                  Не мога да ти кажа дали е добре обезвъздушена,не го сменях аз термостата.А проблеми с антифриза нямам,не се губи.
                  Alfa Romeo 147 JTDM

                  Comment


                  • #24
                    Колега, няма вариант извън града да пускаш парно и да ти пада температурата до такива стойности. Не слушай какво ти говорят за незагряващите дизели. При затворен термостат и натиснат педал на газта който ти обясняа че е нормално от парното да ти паднат градусите, по-добре да се изтрие от форума. На мен преди няколко години ми обясняваха под снимка на стрелка седяща на 110 градуса че е нормално. И аз съм на мнение че има проблем с новия термостат.
                    ----------------------
                    156 SW 1.8TS 07.2001
                    Fiat Tipo 1.4Mi
                    ----------------------

                    Comment


                    • #25
                      Истината е че термостатите за алфа са ужасно скъпи,и ужасно скапани.За тва два вариянта, или се примиряваш с недобре работещо парно или доста бели коси,и доста бели пари за големи мечтиАз смених два чисто нови беер по 100 лева ,цял ден разправии и доста бели коси до като си докарам парно като хората.Понеже след слагането на първия,с парно на макс не ставаше баня.Ония жабар къде държи уж оригиналните части за италиянките в Плевен се опитваше да ме убеждава че термостата работел коректно и парното си е нормално,накрая сложихме втори,много диагностики в движение много ровичкане по цялата охлаждаща система и накрая с парно на макс ставаше баня и всичко си беше наред.На а3-ката дадох 50 лева за оригинален и заспа от първия път.
                      Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 22:21.
                      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                      Comment

                      Working...
                      X